Gebruik mantelzorgpas

Voordelen registratie Mantelzorgpas

Door uw Mantelzorgpas te registreren kunt u:

• Uw saldo inzien;
• Uw transacties bekijken;
• Uw saldo opwaarderen;
• Uw pas blokkeren en een nieuwe aanvragen.

Wat is mijn saldo?

Als u bent ingelogd dan kunt u onder Mijn Mantelzorgpas uw saldo vinden.

Opwaarderen

Als het saldo van uw pas bij de betaling niet toereikend blijkt te zijn, dan kunt u het restant op reguliere wijze betalen. Het tegoed van uw pas mag u trouwens zelf opwaarderen met maximaal € 500,-. Klik op ‘Mijn Mantelzorgpas’, log in, en via iDeal waardeert u uw pas op met een zelfgekozen bedrag (maximaal € 500,-).

Mijn Mantelzorgpas is defect, ik ben hem verloren of kwijt. Wat nu?

Als u de Mantelzorgpas heeft verloren of hij doet het niet meer, dan kunt u een nieuwe pas aanvragen. Via Mijn Mantelzorgpas kunt u inloggen en onder de knop ‘Mantelzorgpas defect’ de aanvraag indienen. De kosten voor een vervangende Mantelzorgpas bedragen eenmalig € 5. Deze kunt u eenvoudig via iDeal betalen. Na ontvangst van uw betaling wordt de kaart spoedig thuisgestuurd.

Vragen en antwoorden

Heeft u nog vragen? De antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u terug onder veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Bekijk de contactpagina, hier staat aan wie u de vraag kunt stellen.